Klik2 Sini...

Terbantutkah??..

dunia melihatkan perubahan tampuk pemerintahan amerika dari bush ke baracck obama disaat dunia menghadapi krisis ekonomi yang dasyat..dengan ramai yang mengharapkan perubahan ni akan membawa kebaikan pada dunia seluruhnye..


namun bagi aku malaysia lagi hebat, sebab ape aku berkata demikian..ketika mana dunia sibuk bercakap tentang ekonomi, malaysia aku lihat lebih banyak menumpukan hal2 juga melibatkan perubahan..tapi perubahan tampuk pemerintahan..seperti mana yang umum telah tahu, krisis lompat si katak lompat ni telah sedikit sebanyak mengganggu segala perancangan yang telah dirangka untuk negeri mahupun negara..

namun setelah beberapa hari, upacara lompat si katak lompat ni dimulakan oleh ADUN bota, buat masa ni hanya ADUN behrang yang turut serta dalam upacara ni..namun demikan ADUN behrang hanya turut serta sehingga pertengahan jalan saje..beliau menjadi ADUN bebas tanpa terikat dengan sebarang parti..

tapi mengikut ura2, ramai lagi akan turut serta bagi memeriahkan acara lompat melompat ni tak lama lagi..same2 lah kite menjadi penonton dalam upacara ni..

persolannye, best ke main lompat2 ni..tak kan lompat2 biasa saje..buat lah sekali lompat bintang ke..hehehe.... :p

0 Responses