Klik2 Sini...

Kambing Hitam..

KUALA LUMPUR 4 Feb. – Koperal Sirul Azhar Umar dalam kenyataan yang dibacakan di Mahkamah Tinggi Shah Alam sebagai usaha bela diri atas tuduhan membunuh Altantuya Shaariibu, dengan nada sebak sambil menangis mendakwa dirinya menjadi kambing hitam yang harus dikorbankan oleh mereka yang tidak berada di mahkamah.

Selesai membacakan kenyataan bertaip itu, hakim Datuk Mohd. Zaki Md. Yasin menetapkan 16 Februari ini untuk mendengar hujahan di akhir kes pendakwaan. - Utusan

waa..makin menarik lah kes altantuya ni..aku tertanye2 sape lah yang dimaksudkan oleh sirul tu..adakah benar seperti ape yang dakwaan oleh pembangkang sebelum ni??..adakah seorang yang berprofil tinggi dalang sebenar dalam kes altantuya ni??..

namun, sekiranye benarlah pe yang dikatakan oleh sirul..ni bermakna sistem keadilan malaysia tak berjaya memberi keadilan yang sepenuhnye kepada seluruh rakyat nye walaupun setelah ditubuhkan 1 suruhanjaya yang didakwa boleh memulihkan imej sistem kehakiman malaysia..

hmmm..teringat pulak kat kes lingam tempoh hari..pe kesudahan 1 lagi kes yang berprofil tinggi di malaysia ni..confuse2...adakah kes ni akan di biarkan begitu saje??..

0 Responses