Klik2 Sini...

Dua bukit, satu batang..


dari tajuk di atas, apa yang anda terfikir..
hmmm..kalu tiada apa yang terlintas di dalam fikiran anda, ini bermakna fikiran anda masih suci sesuci nya..hehehe..
namun jika terdapat sesuatu yang tiba2 terlintas di benak fikiran anda, ini bermakana anda mungkin boleh di kategori kan sebagai manusia normal..kenyataan ini di khususkan kepada mereka yang telah di atas umor..hehehe..

yang sebernarnya berita yang aku maksudkan ialah seperti telh dilaporkan oleh beberapa akhbar selepas pengumuman yang di buat oleh Pengerusi Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) Tan Sri Abdul Aziz Yusof di Kuching, Sarawak hari ini..
Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) menetapkan penamaan calon bagi pilihan raya kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) Batang Ai pada 29 Mac ini dan pengundian pada 7 April depan jika ada pertandingan.

Ini bermakna proses pilihan raya kecil itu akan diadakan serentak bersama pilihan raya kecil Parlimen Bukit Gantang di Perak dan DUN Bukit Selambau di Kedah.



18 Responses
  1. ekino Says:

    dan pe kene mengena ngan tajuk entri tuh..
    hahha..
    cm tak de kene mgena jer..
    tbe2 cite sal plhan raya pulak.. :)


  2. ekino --> ad je kene mengena nye..sbb pilihan raye kecil akan berlaku di dua bukit di utara dan 1 btg kt serawak..


  3. hehe..
    x tpk lak cm2 ek..
    bgos2..
    pilihan tjok yg sgt kreatif..
    ;p


  4. bulan bintang capricorn --> kretif cmne lk tu ek..hohoho


  5. Ajwin Ajeera Says:

    yes!!!
    saya masih suci sesucinya!!
    :D


  6. Mr.Bintang Says:

    yesss.. suci gak... hhahahahakss


  7. hysMan.. Says:

    suci lagi menyucikan..
    hahaa..
    tak sikit2 tu ade gakk..
    gempaq ar tajukk..
    ahakk...
    :p


  8. Ajwin Ajeera --> hohoho..terdapat orang ingin mengaku suci disini..hohoho


  9. Ajwin Ajeera Says:

    mmgla suci..
    apa daa~~


  10. Mr.Bintang --> sungguh ke ni Mr.Bintang?? hohoho..


  11. hysMan --> cm iklan zaitun je..suci lagi menyucikan..


  12. Ajwin Ajeera --> ye ye..mmg suci..hohoho..


  13. Framestone Says:

    aku mula berfikir len.tetapi bila aku membacanya baru aku faham..

    p/s- lecture aku pun ada memberitahu mengenai bnde nie..cuma aku kurg tumpuan semasa tue (dah nk kuar kelas katekan)


  14. inn Says:

    haha:D
    ingt lucah lah td kan bgs2..kreatif tajuk nya..mengaitkan dgn isi


  15. Framestone --> tahniah anda normal..hohohoo...


  16. inn --> hohoho..kesimpulan dari topic ini..dont judge post by their topic..hohoho


  17. Framestone Says:

    aku mmg normal he..23x normal tue cam mne ek


  18. Framestone --> dlm pale tu ade unsur2 yg meransang kan pemikiran..hohoho..