Klik2 Sini...

Dari..(18)

sudah macam dengan musim la pulak..boleh digelarkan musim award blogger.
2,3 hari lepas aku menerima 2 award..kali ini juga aku telah menerima 2 award..
apa2 pun aku menerima kedatangan award2 ini dengan ucapan terima kasih..
bak kata pepatah, kecik tapak tangan..satu blog aku tadahkan..hohohoho..

pertama datang nya dari ika tuan empunya C is Cookies Monster..


keduanya datang nya dari zatie tuan empunya silamku yang kutahu..

sekali lagi aku ucapkan kerana sudi memberi award2 ini..
sekali lagi nak ulang pantun yang lepas..

terima kasih daun keladi..
besok lusa nak lagi..
:Onion32::Onion32::Onion32:

GeNeRaSi MaLaYSia

10 Responses
  1. wah GM tampal mnster aah
    huhuh
    toche3
    slamat mmbiak disini
    :P


  2. aish.. musim dye so layan~


  3. bd fabregas Says:

    wah, byknye dpt award..


  4. Cookie Monster --> leh membiak ke monster kt sini ek..hohhoho..


  5. panggil aku sheh --> tol tu..layan je..lgpong besh pe dpt award2 ni..hohho...


  6. bd fabregas --> hmmm..org kc kite amik je..hehehe..


  7. nonna manis Says:

    wah rame nye peminat blog ni..jelesnye


  8. hidayah Says:

    hoho. org sayang tu, tu yg dpt award. hehe~

    anda telah ditag GM.. hoho~


  9. nonna manis --> ne ad rmi pn cik nonna..kit je r..


  10. hidayah --> ye ke ad org syg...terharu nye..huhuhu..